torsdag 5. januar 2012

Stæsj


Denne sølvpotten har jeg pyntet opp med et vintage bilde og et silkebånd. Oppi har jeg satt noen ruller. Dette skal bli tennruller man kan legge i peisen. Inni er det avispapir, og utenpå har jeg printet ut noen fine pergamentskrifter og noen noter. Egentlig skal de dyppes i flytende, varm stearin, men det har jeg ikke hatt tid til ennå. Skal ta bilder og fortelle om hvordan det gikk når jeg har prøvd det. Har aldri gjort det før, så det kn sikkert bli interessant! Har sikkert noen tips om hva man IKKE må gjøre. Det pleier jeg alltid å erfare! =) 



Disse lysene har jeg limt litt pynt på. Jeg har lest på nettet om hvordan man kan smelte servietter inn i stearinlyset, og det blir det neste jeg skal prøve ut. Må bare en tur på IKEA først, der har de litt billigere lys. Til og med med duft.
Fyrstikkeskene på siden har jeg også laget en del av. Det er kjempeenkelt, og det blir jo veldig fint! Plutselig blir ikke fyrstikkesker noe du kaster lenger.

XXX Mathilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar